regionyturystyczne.pl

Grand Hotel - Kraków

Strona głównaOferty na mapieMiejscowości
Grand Hotel
Kraków

dostępne terminy

- hotele

dojazd własny

od 293.00
Rezerwuj teraz

Top miejscowość Kraków

Top miejscowość Kraków

Top miejscowość Kraków

Top miejscowość Kraków

Top miejscowość Kraków

Top miejscowość Kraków

Top miejscowość Kraków

Top miejscowość Kraków

Top miejscowość Kraków

Top miejscowość Kraków

Pięciogwiazdkowy obiekt Grand Hotel usytuowany jest zaledwie 100 metrów od pięknego Rynku Głównego w Krakowie. Oferuje on elegancko urządzone zakwaterowanie z klimatyzacją, zabytkowymi meblami, bezpłatnym WiFi oraz telewizorem LED Full HD.

W naszej ofercie m.in.: Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, pokoje dla niepalących, całkowity zakaz palenia, ogrzewanie, jazda na rowerze, usługi dla VIP-ów, sklep z upominkami, apartament dla nowożeńców, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, sauna, biblioteka, przechowalnia bagażu, specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, wypożyczalnia rowerów (dodatkowa opłata), ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, całodobowa recepcja, centrum biznesowe, opieka nad dziećmi, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, biuro informacji turystycznej, klimatyzacja, wypożyczalnia samochodów, sklep na miejscu, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, bar, WiFi, codzienne sprzątanie, Trwa opracowywanie procesu sprawdzania stanu zdrowia gości, Maseczki dla gości, faks / ksero, bezpłatne WiFi, Pojemniki na śniadanie na wynos, wycieczka lub spacer po miejscowych zabytkach, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, transfer (dodatkowa opłata), transfer lotniskowy, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, gaśnice, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, sklepy na miejscu, pralnia chemiczna, zaplecze bankietowe / konferencyjne, parking, usługa prasowania, monitoring wokół obiektu, udogodnienia dla niepełnosprawnych, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, zwierzęta domowe są akceptowane, centrum fitness, prasa, usługa parkingowego, sejf, piesze wycieczki, Możliwe wystawienie faktury, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, pralnia, winda, restauracja, obsługa pokoju, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, Dostęp do personelu medycznego, piesze wycieczki, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, czujnik dymu, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, usługi konsjerża, masaż, dostęp do Internetu, rezerwacja / sprzedaż biletów, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, system alarmowy, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych.

Doba hotelowa zaczyna się od godziny 16:00 a kończy o godzinie 12:00.

Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Grand Hotel o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. Sprzedaż jedzenia i napojów w tym obiekcie może być ograniczona lub niedostępna ze względu na koronawirusa (COVID-19). W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt podjął środki mające na celu ochronę gości i personelu. Niektóre usługi i udogodnienia mogą być niedostępne lub ograniczone. Z powodu koronawirusa (COVID-19) ten obiekt stosuje rygorystyczne zasady dystansu społecznego. Ze względu na koronawirusa (COVID-19) upewnij się, że rezerwujesz ten obiekt zgodnie z wytycznymi władz lokalnych w miejscu docelowym, w tym między innymi dotyczącymi celu podróży i maksymalnego dozwolonego rozmiaru grupy. Z powodu koronawirusa (COVID-19) noszenie maseczki jest obowiązkowe we wszystkich pomieszczeniach ogólnodostępnych.

Dostępne pokoje:
Pokój Jednoosobowy 1 osobowy (1 łóżko pojedyncze - 14 mkw);
Pokój Dwuosobowy 2 osobowy (2 łóżka pojedyncze, 1 duże łóżko podwójne - 22 mkw);
Apartament 2 osobowy (1 duże łóżko podwójne - 55 mkw);
Apartament typu Suite 2 osobowy (1 duże łóżko podwójne - 85 mkw);
Apartament typu Suite 2 osobowy (1 duże łóżko podwójne - 45 mkw);
Pokój Dwuosobowy 2 osobowy (1 duże łóżko podwójne - 27 mkw).




Dodatkowe informacje o ofercie Polska - Kraków - Grand Hotel, opinie wczasowiczów
a także wolne terminy znajdują na stronie naszego partnera.
Strona regionyturystyczne.pl wykorzystuje technologie cookies w celach marketingowych i statystycznych. Możesz zarządzać ustawieniami cookies w swojej przeglądarce. RODO OK